sobota, 10 listopada 2012

Kakaowe Pancakes


Nie pisałam dawno. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Mnóstwo nauki za mną i przede mną. Wciąż nie mogę zorientować się jaki mamy dzień tygodnia. Wciąż siedzę w książkach i nie widzę poza zeszytami przed nosem. Co jak co, ale po ostatniej klasie gimnazjum nie spodziewałabym się takiego nawału pracy.
Patrząc na to z perspektywy mojego zamiłowania do słodyczy, te placuszki nimi nie były, ale muszę się przyznać, że moim postanowieniem jest odzwyczajenie się od zażywania kolosalnych ilości słodyczy oraz dosładzanie kaw, owsianek i kasz słodzikiem bo to sama chemia. Wciąż sobie to powtarzam, a za każdym razem muszę go dodać. Dlatego nigdy nie mam żadnych postanowień bo wiem, że i tak nic nie wyjdzie z ich realizacji. Tak czy siak, placki godne wypróbowania. Nawet Mama się skusiła na jednego co jest rzeczą dość dziwną bo Mama nie gustuje w takich śniadaniach.

Kakaowe Pancakes z bananem
  • jajko ( białko i żółtko osobno )
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżeczki wody
  • 100 g mąki 
  • 1 średni banan
Białko ubić na sztywną pianę z dodatkiem szczypty soli, dodać przesianą mąkę, jogurt, proszek do pieczenia, wodę i wymieszać wszystko ze sobą tak, aby powstała gładka masa. Na rozgrzany teflon nakładamy ciasto i smażymy około 5 minut po czym przewracamy na drugą stronę i podsmażamy przez 2-3 minuty. Podajemy z bananem bądź innymi ulubionymi dodatkami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz