poniedziałek, 21 maja 2012

Kolorowy obiad, w sam raz na wiosenne popołudnie.

 
Nie sądziłam, że "warzywa na patelnie " mogą być tak dobre. Od zawsze miałam uraz do owych warzyw po tym, jak kiedyś kupiłam, ugotowałam po czym próbowałam je zjeść, ale smakowały tak okropnie, że nie dało się ich przełknąć. Stwierdziłam, że wszystkie z różnych firm, są takie same i nie kupowałam ich..do czasu, aż dziś skusiłam się i postawiłam, że jeżeli ich nie zjem to ugotuję i dam śwince morskiej, która nie pogardzi takimi warzywkami. Muszę przyznać, że połączenie makaronu pełnoziarnistego z warzywami to najlepszy obiad, jaki można zjeść w tak ciepły wiosenny dzień. Daje ogromnego kopa po którym można spokojnie zabrać się za wszelką naukę i zadania domowe, bez obaw o uczucie głodu. Na pewno taki obiad będzie częściej pojawiał się na moim talerzu. 


Makaron pełnoziarnisty z warzywami: 
  • 400g makaronu pełnoziarnistego 
  • 150g mrożonych warzyw ( brokuły, marchew, groszek, fasola szparagowa, papryka )
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • pieprz
  • sól 
Makaron ugotować al dente. Warzywa rozmrozić umieszczając je z kuchence mikrofalowej na krótki czas. Następnie nagrzać patelnię z dodatkiem oliwy i podsmażyć warzywa do których następnie dorzucić makaron. Całość przyprawić według własnego uznania i podsmażać jeszcze przez około 5 minut.  

3 komentarze:

  1. jakiej firmy warzywka na patelnie? tez wlasnie mam taki uraz i nie wiem z jakiej są najlepsze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaję do obserwowanych, zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam ... :)

    OdpowiedzUsuń